Khamis, 11 November 2010

SeKaPuR SiRiH

Assalamualaikum....
alhamdulillah akhirnya dpt jugak buat blog n wlaupun sederhana jew..
skang n tgh dlm proses blaja  nk design blog n bg mnrik sket..huhu
smua org ckp buat la blog...best...x tau ape yg best..
tp pki2 blk cam sronok gak lau ada  blog n. So bley jgak kongsi apa2 kt korg..
sharing is caring kn..
aku n mmg x pnday n x creative pom bab2 menulis n mengarang n..
tp x pe la erk...asal korg phm apa yg aku nk sampaikan ok la2 kn....if ada masa jenguk2 le
blog yg x sbrape n..hihi

aku blaja kt jepun...skang n musim luruh..eeeiiiiiiii sejuk gle..sjuk pom bley smpay gle k?n blum msuk winter lg..huhu..Tyme .duk mesia dlu bkn men x sbr nk dtg jepon..tp skang n cam nk sgt chaya matahari2..rse nikmat lak..2 la kn mnusia..mmgx pnh bersyukur..ade jew nk komen..aku pom termsuk skali la2..ish2...ksimpulannya kita kna sntiasa brsyukur ye...

td dop pki apa la aku nk ltk nme blog n..last skali aku pom terpki cun gak lau gne lam bhse jepon..
jgn ckp aku nk bangga lak sbb bley 2lis jepon..huhu..sje jew..nk buat kelainan sket..huhu
心を込めて(kokoro wo komete)mksudnya dr lubuk hati yg dalam..cewah cam jiwang lak..hehe
2 lah nme blog ku...best x?hihi


ok la erk...
x nk merepek pnjg2..so spe2  da jenguk blog n... u can be my folower ok..don't shy2 cat..hihi..
if ada klapangan n dpnjangkan umur aku kn mnulis ag..
jaaaaneeeee minna...



sayonara 

@0:23 11月12日



Tiada ulasan:

Catat Ulasan