Rabu, 29 Disember 2010

winter!!!

hisashiburiiiiiiiiii..
salam semua..da lme ny x update blog n..huhu..bz la sgt kononny..
skang n tgh fuyu yasumi(winter holiday).cuti 2 mnggu..
tp tgl smggu jew lg cutiku..
cuti n kwn aku dtg..so aku bwk la dye jln2 kt skitar tmpat aku neh.nek keta.tp yg pasti bkn aku yg drive le.coz aku xde lesen n x reti pom bwk keta neh...huhu..

ari 2kn.trun salji kt cni..sonok sgt..ye la ..jakun..x pnh kot tgk salji dpn mata.
siap men baling2 salji n wak snowman..hehe

nie la snowman ny..


n snowman moden sket..sp pkai spek mata..hehe..
plan mggu dpn nk p men snowbod tp x psti la erk.skali x jd.hehe
insyaAllah de peluang men kot..tp ice skating pom x lpas camne la brsnowbod..hihi
ape la aku merepak n ye..
ok laaku nk kna stelkan asiment lu..
babai..
assalamualaikum..
gmba nga membe stu uni,nad




Tiada ulasan:

Catat Ulasan